wtorek, 12 września 2017

PurinaOne®

Dzień dobry! :)


Jakis czas temu zostałam wybrana dzięki społeczności RekomendujTo jako ambasadorka do testowania karmy dla kota PURINA ONE® . 
Moja kotka jest bardzo wybredna i czasem nawet najlepsze karmy nie są w stanie jej zadowolić. Przyznam szczerze bardzo mnie zaskoczyło, że karma PurinaOne® tak jej podeszła, że nie odchodzi od miski dopóki nie zje większość lub całej zawartości! 


Blanka, bo tak nazywa sie moja kotka to jest ze schroniska, czysty dachowiec. Jej historia jest dość smutna, została znaleziona razem z braćmi w pudełku przy śmietniku, strach pomyśleć co by się stało jakby ich nikt nie znalazł. Zabrałam ją po 3 dniach od trafienia do schroniska, miała ledwo 2 miesiące, teraz to już dorosła 4 letnia kotka. Zaczęła dorastać ale zawsze była drobniutka, kości biodrowe jej wystawały ale jadła to co chciała a resztę zostawiała, nigdy nie zdarzyło się, żeby miski były puste. Trochę się o nią martwiłam, robiłam badania - wszystko ok. Pomyślałam, że taka już jest i nic z tym nie zrobię, przecież nie była taka bo ją głodziliśmy, nawet wręcz przeciwnie. Zawsze dużo biega po dworze, mieszkam w bloku ale w bezpiecznym miejscu z daleka od ulic, mamy tu dużo zieleni a obok są ogródki domów jednorodzinnych dlatego bez wyrzutów sumienia wiem, że mogę ją wypuścić.  Większość czasu i tak spędza na balkonie lub na trawie zaraz przy nim.
 To co mnie zdziwiło przy podawaniu jej karmy PURINA ONE® to przyrost wagi. Nie ważyłam jej przed rozpoczęciem tego całego eksperymentu bo nawet o tym nie pomyślałam. Nie widać jej aż tak wystających kości biodrowych i w końcu ma trochę tłuszczyku na żeberkach. Zrobiła się bardzo przytulaśna i bardziej spokojna. Cały czas miauczy, żeby dosypać jej karmy PURINA ONE® mimo, że ma 1/3 miski świeżo wypełnionej karmą! Karma którą zjada Blanka to karma "In door" wybrałam ją dlatego, że pomaga w pracy jelit, zapobiega powstawianiu kłaczków, zaopatruje w substancje odżywcze, poprawia stan sierści a to i tak tylko niektóre z jej właściwości. 
Cieszy mnie to jak widzę jej radość, za każdym razem podchodzi do miski i wyjada wszystko co w niej ma i w końcu nie odchodzi od pełnej miski tak jak zdarzało się to kiedyś.
W paczce dostałyśmy 3 pełnowymiarowe produkty i po 4 małe saszetki ich odpowiedników do rozdania dla znajomych. Ja jednak oddałąm siostrze karmę dla kotów sterylizowanych a resztę zostawiłam ponieważ na naszym małym osiedlu jest rodzinka bezdomniaków które  przychodzą na nasz balkon po jedzenie które zawsze dostają. Dlatego znajomym powiedziałam, że to super akcja i rozdałam im ulotki które były w paczce a z karmy kotki bezdomniaki cieszą się niesamowicie. Zawsze się biją o to, który ma się dopchać do której miski. Tych kotów jest 3 + mama, wystawiamy zatem 4 miseczki które również były w paczce a koty i tak nie mogą się zdecydować z której miski zacząć jeść. 




Jestem bardzo zadowolona i jak wykończymy tą karmę to na pewno będą ją kupować ponieważ moja kotka jest z niej bardzo zadowolona :) 
Jakbyście chcieli to możecie znaleźć jej fanpage na Facebooku Władca Blanka
Tak samo, możecie zaobserwować profile Purina One na instagramie oraz innych stronach społecznościowych :) 
Polecam również społeczności RekomndujTo, być może też zostaniecie ambasadorami jakiejś fajnej akcji :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz