wtorek, 8 sierpnia 2017

Maska na oczy Hot Eyes Steam.

Dzień dobry! :) 

Jakiś czas temu instagram kosmetyczny podbił profil AmbasadorekKosmetycznych  wystarczyło się zarejestrować na stronie, rozwiązywać zadania i wybrać kosmetyk który chciałybyśmy przetestować. Brzmi super a to wszystko całkowicie za darmo! 


Do pierwszych akcji niestety się nie dostałam ale zostałam wylosowana w  grupie dziewczyn które recenzować będą Maskę na oczy Hot Eyes Steam. 
Przyznam, bałam się tego produktu. Wiecie, coś ciepłego na oczach? Brzmi przerażająco, ale dobra, raz się żyje. Dostałam się więc przekonam się jak to będzie! 
 W przesyłce znalazłam ulotkę oraz maskę. 


 Producent mówi nam: "Światowy Bestseller Rozgrzewająca Maskę Na Oczy.

To innowacyjna maseczka, która już po kilku minutach przynosi ulgę zmęczonym oczom oraz je odpręża. Produkt ten jest przeznaczony dla wszystkich osób, które mają zmęczone oczy. Już po kilku minutach użytkowania przynosi ulgę zmęczonym oczom oraz je odpręża. Poza tym:
* redukuje cienie,
* zmniejsza opuchliznę,
* relaksuje i regeneruje oczy oraz skórę wokół nich,
* eliminuje zmęczony wygląd,
* wygładza skórę wokół oczu,
* poprawia cyrkulację krwi." cytat ze strony Wizaż 

Przyznajcie same, spore obietnice, gdyby wszystko się sprawdziło byłby to produkt idealny!








W środku znajduje się maska która na pierwszy rzut oka wygląda jak wkładka higieniczna. Maseczka zawiera uchwyt na uszy który jest bardzo wygodny i praktyczny. Maski nie można na oczach trzymać dłużej niż 10 minut. 
Po nałożeniu produktu na twarz czuć przyjemne ciepło które się rozchodzi wokół oczu. Niestety, nic po za tym. Mi ta maska się nie sprawdziła :(  czuje, że moje oczy sa bardziej spuchnięte i zmęczone niż przed maską. 
Fajny gadżet fajnie sobie przetestować bo wiem, że u wielu dziewczyn ta maska sprawdziła sie rewelacyjnie! Niestety, świat byłby zbyt piękny jakby się wszystko u wszystkich świetnie sprawdzało.  

Szczerze, chciałam napisać coś dobrego o tej masce na oczy bo dostałam ją w prezencie ale pomyślałam sobie "hola, hola, to że ją dostałam nie znaczy, że będę kłamać na jej temat!". 
To moja opinia a jaka jest Wasza? :) 

Buziaki! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz